Voor bedrijven

Helix staat altijd open voor samenwerkingen met interessante bedrijven. Met meer dan 850 leden kunnen wij verschillende mogelijkheden aanbieden voor exposure voor uw bedrijf. Helix maakt hierbij onderscheid in promotiemiddelen en interactiemomenten.

Wat wij u bieden

Meedenken met klanten of partners is een kwaliteit die centraal staat in al onze studies. Als vereniging is dit niet anders.

Waarom NWSV Helix

Helix is de studievereniging van de bachelor Natuurwetenschap en innovatiemanagement (NW&I), en de Engelstalige research masters Innovation Sciences (IS) en Sustainable Business & Innovation (SBI). De bachelor leert onze studenten een brede technische- en natuurwetenschappelijke kennis in combinatie met kennis over economie, maatschappij en onderzoeksmethoden. Centraal staat alle theorie over innovatieprocessen. Door middel van consultancyprojecten in teamverband, leren zij hun kennis in praktijk te brengen. Al na het eerste semester kunnen zij zich specialiseren in Energie & Transport, of de Life Science.

In de masters geldt een multidisciplinaire toelatingseis: dit zorgt voor ruimdenkende masterstudenten van verschillende achtergronden mét kennis van state-of-the-art technologieën. In deze masters worden innovatie- en economische theorieën verder uitgelicht, waarbij academische onderzoeksvaardigheden centraal staan. Waar SBI meer is gericht op kwalitatief onderzoek richting duurzaamheid binnen bedrijfsprocessen, gaat het bij IS om het analyseren van innovatieprocessen op zowel actor- en systeemniveau. Naast kwalitatief onderzoek, is vooral kwantitatief onderzoek een belangrijke kunde.

De karaktereigenschappen van een Helixiaan
De brug tussen techniek en maatschappijSterk analytisch –
Toekomstgericht –
Communicatief vaardig –
Breed georiënteerd –
Sociaal vaardig –
Kan snel verdiepen –

Voor meer informatie over Helix als studievereniging, bekijk onze pagina ‘Over Helix‘.

Waarde voor onze partners

Wij zien onze partners niet als een lukrake geldbron, maar als een potentiële werkgever voor onze leden. We hechten daarom veel waarde aan onze samenwerking en gaan hier professioneel mee om.

Promotiemogelijkheden

Helix biedt een breed scala aan communicatiekanalen die kunnen worden ingezet ter promotie van uw bedrijf. Hieronder vallen verschillende sociale media, digitale advertenties en fysieke promotie. Voor meer informatie kunt u ons een e-mail sturen, t.a.v. Sep Miltenburg.

Facebookbericht (900 leden)
Door u aangeleverde content zal worden gedeeld via deze kanalen. Dit zorgt voor een groot bereik onder onze leden.
LinkedInbericht (650 leden + volgers) Door u aangeleverde content zal worden gedeeld via deze kanalen. Dit zorgt voor een groot bereik onder onze leden.
KTM (directe mailing 900 leden) De Komende Tijd Mail (KTM) is een maandelijkse e-mail met een activiteitenoverzicht die naar onze leden wordt gestuurd.
Instagrampost (750 volgers) Gewenste promotie wordt geleverd middels gepersonaliseerde foto’s.
Bedrijvenpagina website Uw logo staat op onze partners-pagina, waarbij u een eigen pagina krijgt waar alles op kan worden toegevoegd.
Vacatures website Op onze bijbanen-pagina kunt u losse vacatures delen voor een bepaalde periode.
Banners website Uw logo kan aan de rechter- of onderkant van webpagina’s worden geplaatst. Hieraan kan een korte tekst met hyperlink worden toegevoegd.
Agenda carrière Recentelijk heeft Helix een agenda toegewijd aan data en activiteiten door haar partners. Naast dat deze agenda is geïntegreerd in onze website, kunnen leden hier ook op abonneren.
Flyers, posters & kamerpromotie Door u aangeleverde materialen zullen in onze kamer worden gedeeld, waarbij wij actief mondelinge promo draaien.
JaarboekDit jaar wordt voor het eerst een jaarboek uitgebracht. Dit boek bevat leuke columns, foto’s en terugblikken op activiteiten
Scherm kamer Op onze kamer en in hallen van de universiteit kunnen wij uw bedrijf promoten.

Interactiemomenten

Voor een intensievere samenwerking raden wij interactiemomenten aan. Onze leden zijn assertief met zich oriënteren op de arbeidsmarkt, en worden daarnaast graag intellectueel uitgedaagd. Heeft u een strategisch innovatievraagstuk, een interessante case, een gaaf kantoor of simpelweg een geweldig praatje? Neem contact met ons op (t.a.v. Sep Miltenburg) om alle mogelijkheden te bespreken.

LunchlezingMet verzorgde lunch zullen onze leden naar een presentatie over uw bedrijf luisteren.
BedrijvenmarktIn september en maart vinden onze bedrijvenmarkten plaats. In september voor alle nieuwe masterstudenten, en in maart een grotere, waar iedereen binnen ons departement is uitgenodigd.
WorkshopMet een presentatie en casus op de universiteit laat u onze studenten proeven van de mogelijkheden binnen uw bedrijf.
InhousedagOnze studenten komen bij u op de werkvloer langs, waar u een presentatie kunt geven, een casus kunt voorleggen, en de kantoorruimte kunt laten zien.
Ludieke activiteit!Wij houden van anders. Hoe gaver hoe beter: gaan wij samen paintballen, pokeren, karten, golfen, of iets anders ludieks doen? Onze leden zullen u niet snel meer vergeten!