***English below***
Dit is dan de dag waar jullie allemaal op gewacht hebben! Wil jij nou het bestuur door de strondt zien gaan? Kom dan gedurende de hele dag naar de Helixkamer! Hier gaat het bestuur de hele dag geld ophalen voor het goede doel, dus als je het bestuur iets leuks of beschamends wil zien doen, doneer dan! Al het geld gaat naar het goede doel: Voedelbank Utrecht!
This is the day you’ve all been waiting for! Do you want to see the board completely embarrass themselves? Then come to the Helixroom throughout the entire day! The board will be raising money for charity all day long, so if you want to see the board do something fun or embarrassing, make sure to donate! All proceeds will go to the good cause: Voedselbank Utrecht!